Najszybciej rosnąca sieć stacji paliw w Polsce!

0
353
- reklama -
MOYA to najszybciej rosnąca sieć stacji paliw w Polsce, która w tym roku świętuje dekadę działalności na polskim rynku. Założona w 2009 roku, należąca do polskiej spółki ANWIM S.A. sieć, liczy obecnie ponad 200 placówek,w tym ponad 30 z nich to stacje własne.

Swój dynamiczny rozwój MOYA zawdzięcza znajomości rynku paliwowego oraz korzystnym warunkom współpracy z Partnerami. Wszystkie stacje działające w ramach sieci MOYA spełniają jednolite standardy obsługi i jakości. Stacje MOYA, obecne we wszystkich województwach przy głównych trasach tranzytowych, drogach lokalnych i w miastach, oferują pełną gamę usług: od sprzedaży paliwa, przez własny koncept gastronomiczny CAFFE MOYA, sklep z produktami pod własną marką, aż po ofertę dla klientów biznesowych: atrakcyjny program flotowy MOYA FIRMA. Gwarancją jakości paliwa na stacjach w barwach MOYA jest niezależny program badania paliw – TankQ. Plany spółki ANWIM SA zakładają 350 stacji do końca 2023 roku.

Na terenie Śląska Cieszyńskiego funkcjonują 2 stacje paliw MOYA, w Cieszynie i nowo otwarta w Skoczowie. Czy planowane są kolejne otwarcia w regionie?
W rozwoju naszej sieci stawiamy na regionalność, a sam Śląsk Cieszyński i Skoczów traktuję wyjątkowo, ponieważ to tutaj się urodziłem. Chcemy dotrzeć z naszą ofertą do możliwie najszerszego grona odbiorców, a to wymaga pojawiania się w bezpośrednim sąsiedztwie naszych klientów – w promieniu 20 km od Skoczowa znajdują się w tej chwili 4 stacje MOYA i nie wykluczamy dalszej ekspansji.

Sieć MOYA rozrosła się właśnie do ponad 200 stacji paliwowych i dalej utrzymuje pozycję najszybciej rosnącej sieci w tej branży w Polsce. Jaki był przepis na ten sukces?
Spółka Anwim S.A., właściciel marki, istnieje od ponad 25 lat, a sieć stacji MOYA obchodzi w tym roku dziesięciolecie obecności na polskim rynku. Przez ten czas mieliśmy okazję dokładnie poznać specyfikę polskiej branży paliwowej, zidentyfikować kluczowe obszary oraz obserwować zmieniające się potrzeby rynku. Kładziemy wyjątkowy nacisk na jakość oferowanych paliw, w tym dieslao ulepszonych parametrach ON MOYA POWER,a także na wysokie standardy, ze szczególnym uwzględnieniem zasad obsługi Klienta.
Rynek przez ostatnie 10 lat znacząco ewoluował. Jak oceniacie te zmiany z perspektywy sieci stacji paliw?

Nasze działania zmieniają się bardzo dynamicznie. Wrazz rozwojem sieci, nasz koncept także wymaga zmian oraz przystosowywania do warunków panujących na rynku. Działania, które prowadzimy, zgodnie z oczekiwaniami naszych klientów, zmieniają się z roku na rok. Trzymamy się w czołówce zmian i trendów robiąc wszystko, by postrzegano nas jako dynamiczną, nowoczesną i prężnie rozwijającą się sieć stacji paliw, przyjazną podróżnymi klientom lokalnym.

Co dalej? Dokąd zmierza sieć MOYA w najbliższych latach?
MOYA to w tej chwili dokładnie 206 placówek z charakterystycznym ludzikiem na wiacie. Jako sieć konkurujemyz największymi markami w Polsce, zajmując obecnie szóstą pozycję wśród największych sieci stacji paliw. Zamierzamy utrzymać tendencje wzrostowe i konsekwentnie rozwijać się we wszystkich województwach, szczególnie przy głównych trasach tranzytowych i w miastach. MOYA to nie tylko sprzedaż paliw, to także szeroka gama produktów pozapaliwowych, od konceptu gastronomicznego Caffe MOYA, przez sklep z produktami pod marką własną, po ofertę dla klientów biznesowych w postaci programu flotowego MOYA Firma. To gałęzie naszej działalności, które zamierzamy intensywnie rozwijać, w zgodzie z wymaganiami rynku. Jeśli zaś chodzi o liczby, to mogę obiecać, że do końca 2023 roku w naszej sieci znajdzie się 350 stacji.

- reklama -

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here